NIJE SVE KAKO IZGLEDA, VEĆ JE SVE KAKO SE OSJEĆA

Ovo sam ja, a pored mene je Kale. Toliko smo različite da se to iz aviona vidi. Ja glasna, često oštra, ekspresivna, a ona blaga, nježna, ljupka.
Kada nebo spoji te dvije krajnosti, dobije se odnos koji zahtijeva mnogo podrške i razumijevanja, dobije se mnogo učenja o sebi kroz ovo drugo, kao i mnogo kreativnosti i važnih otkrića.

Ovo sam ja, pored mene je Kale. Toliko smo iste da se to iz aviona osjeća. Obje zaljubljene u nova znanja i otkrića, obje sa srcem ispred mozga, obje pune ljubavi prema radu na podržavanju ljudi u njihovom razvoju.
Kada nebo spoji te dvije sličnosti, dobije se mnoštvo divnih ideja, radosti, kao i jedna zavidna količina ljubavi koju ulažemo u pisanje, predavanje, učenje.

Nije sve kako izgleda, već je sve kako se osjeća. Uvijek.




Comments

Popular Posts