KLADI SE NA SEBE


Poslednjih godinu dana sam izmakla sebi tlo pod nogama nebrojano puta. Napustila sam firmu u kojoj sam godinama radila, napustila svoj stan, grad u kojem sam se osjećala kao svoja na svome, napustila sam svaku sigurnost za koju sam znala i prešla da živim u drugu državu čiji jezik ni ne govorim i da tu pokrenem svoju firmu.
Za one koji ne znaju početne korake preduzetništva, to znači da sve što imaš uložiš, a povrat očekuješ nekada u budućnosti. To znači nema sigurnosti, nema plate do 5. u mjesecu, a u postavci prioriteta potrebe tvoje firme su uvijek iznad tebe, jer nju razvijaš, njoj si na usluzi.
I često se dešavalo da u tim egzistencijalnim strahovima uletim u začarani krug - u strahu sam, moram da stvaram da bih se izvukla iz izazova, a strah mi blokira svaku kreativnost i prosto nemam odakle da potegnem tu snagu za stvaranje. Ili bar tada mislim da nemam kapacitet, a zapravo se uvijek dokaže suprotno.
I uprkos svemu navedenom, svemu zahtijevnom i teškom, jedna stvar mi je sve ovo vrijeme uvijek bila na pameti - čovječe, ja sam povjerovala!
Da, ja sam povjerovala u svoj san, ja sam krenula putem njega i ja sam stala iza sebe i svojih ciljeva.
Ja sam se u ovoj kocki života kladila na sebe. I sve što imam sam stavila na sebe, na vjeru u moje ideje i moje sposobnosti.
Da li je put bajkovit? Nije. A opet pun je uzbuđenja, upoznavanja sebe, učenja, rasta, sazrijevanja. Nije bajkovit, ali je koristan, osvješćujući. I jednom kada njime kreneš, shvatiš da nema nijednog drugog puta koji je za tebe pravi osim tog tvog, takvog i nesavršenog.
I znate šta - zaista nema boljeg osjećaja od toga da povjeruješ u sebe. Nema većeg uspjeha nego da u životu staneš na svoju stranu i staneš iza sebe, koliko god to rizično i sumanuto bilo.
Prosto, tada znaš da si živ. Da si živio. I da ćeš zauvijek živjeti. Tada znaš da si dozvolio sebi da budeš to što suštinski jesi, da si dao priliku sebi i svojoj duši.
A svi ovi rizici i stresovi dođu i prođu. Na kraju krajeva, imamo ih i dok igramo uloge u tuđim filmovima, pa zašto ih ne proživjeti za svoj?

Hvala svima koji vjeruju u mene i vjeruju sa mnom.

Comments

Popular Posts