SAM PAO, SAM USTAO



Sjećam se dana kada sam shvatila da je Ekonomski fakultet najgora odluka koju sam u životu donijela. Tada sam mislila da je sve gotovo, da nakon toga više nikada neću moći popraviti svoju budućnost koju sam jednim pogrešnim potezom zauvijek upropastila. Mislila sam da moram ići do kraja, da nema nazad, a da ni naprijed nema nijednog drugog puta do tog kojim idem. Bila sam isfrustrirana, mračna, puna ljutnje i straha, a moje samopouzdanje se srozalo u minus. Bilo je grozno učiti ono što ne volim i što me ne zanima, u čemu nisam nimalo dobra, i svako spremanje ispita su pratile suze, a onda i mizerni rezultati. Ta agonija je trajala pune tri godine.
Onda je osvanuo neki na oko običan dan, a zapravo dan koji je zauvijek promijenio tok mog života. Shvatila sam da ne mora tako, da ima još puteva i još načina. Da život nije samo fakultet, da ja nisam samo student. Tog dana sam odlučila da ću svoje vrijeme posvetiti stvarima u kojima imam talente, da ću se pokrenuti i živjeti, a fakultet kada god završim, super.
Te iste godine počela sam da pišem za jedan portal, napisala zapažen članak i bila jedna od autora nagrađenih putovanjem. Krajem te godine sam sa prijateljima ušla u osnivanje organizacije AIESEC u BL, a par mjeseci poslije postala sam predsjednik te kancelarije. Bila sam u novinama, emisijama, sjedila na sastancima sa rektorom, dekanima, čelnim ljudima uprave grada i države. Odselila sam se u Beograd, radila u nacionalnom timu, išla na internacionalne konferencije, a potom započela i poslovnu karijeru. Radila sam u pet kompanija, prvo na početnim pozicijama, a potom na vodećim. Stekla iskustva, poslovna, životna, duševna, shvatila ko sam i šta sve mogu. Preselila se u Austriju, osmislila i osnovala svoju firmu.
Od tog dana spoznaje prošlo je 8 godina, a na korak sam od diplome na fakultetu koji jeste za mene, na komunikologiji.
I evo, sve ove godine vodim se tom istom spoznajom: nijedna greška nije kobna, nijedna nije konačna. Nijedan put nije jedini. Uvijek ima izbora i ima načina. Uvijek mi možemo, znamo i vrijedimo više nego što se čini. I sve to ćemo saznati samo ako pokušamo. Samo ako ustanemo. Samo tako i nikako drugačije.

Comments

Popular Posts